Scrisoare deschisa catre un ateist (III)

Standard

Iata revin la un alt episod din discutia mea cu prietenul meu ateist

Godless1859, care detine blogul „Sclavii lui Dumnezeu„.

Draga prietene. Sunt deja prea multe subiecte ca sa am timp sa scriu la toate. Dar iti raspund la cateva:

Referitor la lista mea de oameni de stiinta crestini: Newton, Donald Knuth, Pasteur, Pascal, Cuvier…:

OBIECTIA TA: Nu conteaza cine e credincios (dintre oamenii de stiinta) si cine nu. Daca Albert Einstein ar fi crezut in vrajitorie crezi ca asta insemna ca vrajitoria e adevarata?
Daca Isaac Newton ar fi crezut in alchimie crezi ca inseamna ca alchimia e stiinta?

Atunci te intreb, de ce aduci ca argument ca 90% din oamenii de stiinta sunt atei?

Daca oamenii de stiinta moderni sunt aroganti si cred in capacitatile maimutei de a avea constiinta si simt de dreptate inseamna ca toate aceste basme sunt adevarate? Sau trebuie sa credem orbeste tot ce spun oamenii de stiinta (in omniscienta savantilor de a descrie fenomene de acum milioane si milioane de ani).

Eu stiu ca la baza stiintei sta observarea directa. Cine a fost martor la facerea lumii? Cate instrumente de masura erau acolo? Lipsa materiei de observare nu contrazicea insasi baza stiintei? Nu e mai logic ca orice design sa aiba un designer?

O lege fundamentala a roboticii si a informaticii spune ca un calculator/robot nu poate construi un calculator/robot mai complex decat el insusi. E acceptata in unanimitate de toti oamenii de stiinta actuali. Pana se va naste vreun robotist evolutionist sa o contrazica. Haosul genereaza tot haos, nicidecum ordine. Unde ai vazut tu reversul? Poti sa dovedesti, macar cu un exemplu?

OBIECTIA TA: Tu zici ca exista dumnezeu — adu dovezi ca exista, nu-mi cere mie sa demonstrez ca nu exista

Adu-mi tu dovezi ca nu exista. De ce sa nu iti cer dovezi? Dupa parerea ta daca o fabrica de componente electronice ar exploda in milioane de ani ele s-ar regrupa in minunate computere performante, care ar deveni constiente de ele insele si ar avea si simt de dreptate. E absurd. Rad si eu…de mos craciunii ateismului.

Sa crezi ca Universul a aparut din Big Bang e acelasi lucru cu haosul care produce ordine. Contrazice logica, ratiunea, bunul simt.

Biblia nu isi propune sa demonstreze ca exista Dumnezeu. Acest lucru nu trebuie dovedit. Ea incepe cu: La inceput, Dumnezeu…si apoi iti spune ce a facut. Dumnezeu nu e cobaiul oamenilor de laborator si nu e dator sa se explice nimanui. Daca o face, o face in felul si in masura in care o doreste.

OBIECTIA TA: Pot sa blasfemiez si sa ma distrez pe seama lui Dumnezeu, la fel de bine cum ai putea si tu sa te distrezi pe seama lui Mos Craciun. Intelegi ca pentru mine Dumnezeu ala e doar un personaj dintr-o carte, la fel cu e si Harry Potter?

La fel e si pentru mine ateismul, big-bang-ul, credinta in maimute si ale mituri hazlii.

OBIECTIA TA: Daca ai afla maine ca nu exista Dumnezeu, ai iesi pe strada sa violezi si sa dai in cap la oameni? Nu te-ai gandi ca poate au si aceia familii?

Si daca as face-o, cu ce drept m-ai pedepsi? De unde vine ideea ta de dreptate? Din praful originar?

OBIECTIA TA: Problema lui. Eu pe el nu-l iubesc. Daca vine un barbat la tine, si iti zice ca te iubeste si ca din cauza asta nu mai trebuie sa faci sex cu nevasta-ta decat atunci cand zice el ce faci, te conformezi?

Dumnezeu nu iti va cere asa ceva niciodata. Dar iti va interzice sa te culci cu sotia vecinului tau sau cu fiica ta. Legile lui Dumnezeu sunt legi morale. Da le accept pentru ca in mine exista o constiinta morala care intelege ca ceea ce Dumnezeu imi interzice ar fi o ticalosie.

Iti promit ca de indata ce imi voi face timp o sa arunc o privire pe cartea mentionata. Foarte curand. Am sa iti spun impresiile mele.

OBIECTIA TA: Daca tu ai avea un copil si acela nu te-ar asculta l-ai arunca intr-un beci si l-ai tortura pentru tot restul vietii?

Aici te inseli. Tu nu esti copilul lui Dumnezeu (sau cel putin nu mai esti, in clipa cand ai refuzat asta). Tu insuti te-ai declarat vrajmasul lui Dumnezeu. Atunci asuma-ti si responsabilitatea asta. Eu da, sunt copilul Sau, de aceea nu voi fi aruncat intr-un beci.
Gresesti, oamenii nu se nasc copii ai lui Dumnezeu, ei aleg sa devina asta.

Si da, scopul lui Dumnezeu a fost si este ca toata omenirea sa fie numita copii ai lui Dumnezeu. Satan, o parte din fiintele spirituale si o parte din oameni au decis opusul: razvratirea si razboiul. De ce te  miri ca asta vor avea?

OBIECTIA TA: Esti si tu atat de incult incat nici macar istoria si geografia de clasa a V-a nu le cunosti.

Vorbesti despre indoctrinarea din manualele de clasa a v-a? La scoala nu eram provocati sa gandim ci sa memoram manualele lor. Ca erau minciuni asta nu ne-a spus nimeni. Unde sunt argumentele la acest punct? Aici nu am inteles…

OBIECTIA TA: Biblia e de ****. Universul l-am facut eu. Ca asa am scris aici. si n-am nevoie sa ma justific in fata nimanui. De fapt Eu sunt Dumnezeu. Si cu asta am terminat toata povestea. Iar daca doresc sa explic o fac in felul si in masura in care vreau eu.

Da? Atunci de ce te justifici? Ce rost are acest blog atunci? Dar prezenta ta aproape non stop aici? Dar inversunarea ta?

OBIECTIA TA: Clasa a V-a da?

Manualul de zoologie al clasei a V-a e un fel de Biblia a ateismului? Iar nu am inteles. Acolo doar scrie ca acum milioane de ani omul era o maimuta. Si ca asa cred oamenii de stiinta. Si cam atat. Dovezi? Nu am gasit.

OBIECTIA TA: Avand in vedere ca ma obosesc degeaba, nu mai are vreun rost sa continuam. M-am plictisit. Nu mai posta comentarii pe aici ca imi pierzi vremea degeaba. Du-te si streseaza-i pe altii.

Ce anume nu am inteles? Niciodata nu aduci argumente directe, ci doar faci referinte la ‘oameni de stiinta’, manuale si carti si mult iubita fraza: ‘nu poti dovedi’, dar tu poti?Argumentul de baza al ateistului este atacul la persoana: suntem numiti cretinoizi, retarzi etc…

Eu cred ca motivul adevarat al ateistului, nu este din lipsa de argumente. E convenabil sa nu crezi, chiar calcand in picioare adevarul pentru ca acceptarea lui cere responsabilitate.

La revedere, o zi buna stimate prieten.

Nota:  Avand in vedere ca ultimele trei obiectii sunt jenante, ma mai gandesc daca sa le scot.

2 gânduri despre &8222;Scrisoare deschisa catre un ateist (III)&8221;

  1. Te-ai obosit sa scrii 3 scrisori si nu m-ai anuntat ca le-ai scris… Le-am gasit cautand altceva. Uite insa, in ceea ce priveste:

    OBIECTIA TA: Tu zici ca exista dumnezeu — adu dovezi ca exista, nu-mi cere mie sa demonstrez ca nu exista

    am scris special pentru asta articolul:
    http://sclavii.blogspot.com/2010/07/sarcina-dovezii-si-logica-crestina.html
    Daca reusesti sa treci peste stilul blasfemiator poate o sa reusesti sa intelegi care e problema cu dorinta ta ca eu sa-ti demonstrez ca nu exista Dumnezeu.

Lasă un răspuns

