Suntem creştini şi nimic mai mult! Autor: Arustei Maricel

Standard

„li s-a dat numele de crestini” Fapte 11:26.

Mi-aş dori din toata inima să fiu creştin (urmaş aL Lui Cristos) şi nimic dupa aceea!

Evident că mi-ar place să am mai multa pasiune în rugăciune, dar ucenicilor nu li s-a dat numele de creştini penticostali.

Îmi place să păstrez învăţătura pură a creştinilor după evanghelie, dar ucenicilor nu li s-a dat acest nume.

Îmi doresc în biserica mea armonia, ordinea şi disciplina din bisericile baptiste, dar ucenicii n-au fost numiţi creştini baptişti.

Chiar programele de protectie sociala a adventiştilor le admir, şi felul în care au mereu o reţetă sănătoasa pentru organismul tău e laudabil, dar ucenicii n-au fost numiţi aşa.

Dragul meu, orice am adăugat noi dupa acest cuvânt scump, creştin, ne-a dezbinat şi nu ne-a unit!

Destul cu argumentul că Dumnezeu îngăduie pluralismul metodelor de închinare pentu a se preta felului de-a fi al fiecăruia dintre noi! Mergi la biserica la care te simţi cel mai bine, spunem noi. De când ajusteaza Dumnezeu închinarea adevărată preferinţelor noastre? Nu cumva standardul Lui a rămas acelaş şi El a îngăduit coloratura cultelor create de noi, exact  în acelaş mod în care a îngăduit evreilor să aiba un împărat? Ne-am dorit atât de mult să fim diferiţi încât El nu s-a mai împotrivit!

Isus e aproape să vină, iar noi ne risipim o groază de energie argumentându-ne dogmele, în loc să ne dăm mâna TOŢI care am fost spălaţi de El, pentru împlinirea celui mai sfânt scop: câştigarea sufletelor pierdute prin viata frumoasa trăita de Dumnezeu în noi!

Să medităm la aceasta! Dumnezeu să ne binecuvinteze!

„Ce frumos, ce plăcut e să fii creştin

Să trăieşti prin credintă mereu.

Să te simţi un copil a Lui Dumnezeu,

Ce plăcut e să fii creştin”


Lasă un răspuns

